Garantie en defecten
Garantie en defecten
Wanneer u constateert dat het product dat u heeft ontvangen beschadigd of defect is, dan kunt u dit product aan ons retourneren. Als u constateert dat u een beschadigd of defect product toegezonden heeft gekregen adviseren wij u om dit direct aan ons te melden. Wanneer u een product bij ons koopt, heeft u te allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Om het geheel te bespoedigen vragen wij u bovenstaande retourprocedure te volgen.
Wij verzoeken u het aankoopbewijs te bewaren en deze bij een retour-/garantie claim met het product mee te sturen.
Transportschade
Wij adviseren om een beschadigd pakket niet in ontvangst te nemen van de vervoerder. Blijkt na ontvangst het artikel toch beschadigd te zijn, dan verzoeken wij u dit binnen 24 uur te melden via e-mailadres info@onderdelenexpert.nl, svp met foto van het beschadigde artikel zodat we snel kunnen beoordelen en het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Zonder deze melding kunnen wij het product niet omruilen.
De wettelijke garantie is van toepassing.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.